Welkom

maandag 23 juni 2014

Uitslag Challenge 2

Hallo Allemaal,

De uitslag van de 2e Challenge...
Ook deze keer weer schitterende inzendingen!
Pffft... echt moeilijk kiezen hoor, maar we zijn eruit, de winnaar is:
Ellie Bakker met kaart nummer 12.

Ellie van harte gefeliciteerd met deze eerste plaats!
Wil je ons even mailen, dan kunnen we de cadeaubon naar je toezenden.
Deze is uiteraard ook online in te leveren!

Vorige keer hadden ook een 2e en 3e plaats, we doen het nog een keer.

2e : Crea Astrid, kaart 14 (cadeaubon t.w.v. € 10.00)
3e: Aartje, kaart 17 (cadeaubon t.w.v. € 5.00)

Dames, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie prijs.
Ik zie jullie mailtje tegemoet: info.gerdashobbyshop@gmail.com

En voor diegene die geen prijs hebben, gezellig weer meedoen hoor de volgende keer.
Wie weet win jij zo'n leuke cadeaubon om lekker te shoppen in onze winkel!

De nieuwe Challenge komt eind deze week op het blog te staan.

Fijne avond verder!

Hartelijke groet,

Gerda van Gerda's Hobbyshop

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik de derde prijs gewonnen heb. Superleuk! Ik ga direct een mailtje sturen.
    Ook van harte gefeliciteerd voor de andere winnaars.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige winnende kaarten! Gefeliciteerd dames!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle winnaressen van harte gefeliciteerd met jullie prijzen!
    Verdiend hoor!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ellie, Aartje en Astrid.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, dat ik als 2e ben geeindigd. Ben ik erg blij mee en vooral met zo'n mooie prijs.
    Ellie en Aartje ook gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk dat mijn kaartje de eerste prijs gewonnen heeft ik ben er erg blij mee. Astrid en Aartje jullie ook gefeliciteerd.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat er iets verkeerd is gegaan, want ik zie nog niets staan. Ik probeer het nog eens opnieuw!!!
    Wat leuk, dat ik als 2e ben geeindigd. Wat een mooie prijs heb ik gewonnen. Ben er erg blij mee. Ellie en Aartje van harte gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen