Welkom

donderdag 20 juni 2013

Wellington

Hallo allemaal,

Deze kaarten had ik ook nog liggen, dus deze toen het gisteren zo warm was, deze ook maar gelijk verwerkt voor het blog.
De plaatjes van Wellington zijn van Docrafts (WEL 803101), ze noemen het embossed stickers. Het zijn stickers met een reliëf en er staan behalve plaatjes ook teksten en enkele accessoires, zoals bv laarzen, boeken en verrekijker op, waar je je kaart mee kan "opleuken". Het is een wat ouder vel, dus ik weet niet of deze nog te koop zijn!
 
 
 
De kleine radartjes en het zakhorloge zijn Dies van Xcut Docrafts (XCU 503152).  Hierbij horen 5 verschillende uurwerken, verschillende wijzers en twee kleine radartjes.

 
 

Deze kaart heb ik een beetje na gemaakt naar voorbeeld van Tineke. Het plaatje en het scrappapier is anders, maar de lay-out lijkt op de kaart, die op haar blog staat.
Soms is het heerlijk om eens een keer niet iets zelf te verzinnen, omdat je geen inspiratie of te weinig tijd hebt. Vaak komt de inspiratie dan vanzelf weer! Het is dan ook leuk om met de zelfde plaatjes bezig te blijven!

Groetjes,
Ankeline
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaarten , super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaartjes Ankeline, ze zijn supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke mannenkaartjes Ankeline!!
    Fijn dat ik je de inspiratie gaf ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten, Ankeline!
    Wat is die Wellington beer toch leuk, hé?
    Die radartjes zijn ontzettend leuk op de kaarten, lekker stoer.
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. ondanks dat het zo warm was, ben je toch erg produktief geweest! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, wat zijn ze schattig zeg, vorral die brievenbus vind ik helemaal te gek.
    ik zag dat je ok al volger bent van WLVC, daar zit ik in het DT team.
    fijn weekend meisje en groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen