Welkom

dinsdag 4 juni 2013

Gefeliciteerd

Wat heerlijk hè dat de zon zich weer laat zien!
Ik heb heerlijk buiten gezeten met een boek en later met mijn kleindochter nadat ze uit bed was.
De weersverwachtingen voor de komende dagen zijn goed dus als het kan, probeer ervan te genieten!

Ik heb 2 creaties voor jullie met hetzelfde papier.
Vorige week heb ik voor een freubelvriendin een kalender gemaakt.
De kalender heb ik gemaakt met het nieuwe papier ~Vintage Garden~ van Pion Design.
Het plaatje (GH3014) in de rechthoek frame (CR1202) is van Gerda's Hobbyshop
Vlinders heb ik uit het papier geknipt.  
De bloem (CR1201) en de beide takjes (LR0192, CR1245) zijn van MD.
Op de blokjes cijfers geplakt van een alfabet van Tim Holtz.  
Achterop zitten in een bakje de resterende maanden.

Gisteren heb ik een verjaardagskaartje gemaakt.
Nu is roze de lievelingskleur van de jarige dus in deze kleur een kaart gemaakt.
De papiertjes zijn ook van ~Vintage Garden~ van Pion Design.
Het plaatje (GH3039)  is er weer één van Gerda's Hobbyshop en zit in een frame van nestabilitie labels eight.
De blaadjesswirl is van Cheery Lynn, de bloemen en de rand zijn van Joy! crafts.
Een vlinder en banner uit het papier en op de banner een tekst van Anja van Laar van MD.
Verder een strik met bedel en een parelswirl toegevoegd.

Groetjes,
Tineke

1 opmerking: