Welkom

maandag 8 april 2013

Verhuiskaart

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn dochter en haar man, toen ze gingen verhuizen. Ik dacht dat ik deze kaart toen al geplaatst had, maar kwam er van de week achter dat dat niet zo was. Ik vond hem wel de moeite waard om te laten zien! Zij vonden hem in ieder geval mooi, dus missie geslaagd.

Gebruikte materialen:
- Embossingfolder van Couture Creations - Without a lock
- Marianne Design LR 0193 - sleutel
- Ponsen Nellie Snellen FLP031 en FLP 011
- Scrappapier Basic Grey Kioshi
- Color Core
- Tekst Crealies stempel
- Diverse bloemetjes

Zo en dan ga ik nu nog even van het zonnetje genieten met een bakje thee.

Groetjes,
Ankeline

3 opmerkingen:

  1. Dit ziet er heel mooi uit Ankeline! Prachtig met deze frisse en felle kleuren, toepasselijk met je sleutels, heel gaaf gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Kan me voorstellen dat ze er blij mee waren. :-)
    En wat een mooie sleutelmal heb je gebruikt, zeg!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen