Welkom

woensdag 27 maart 2013

Celebrate with style

Onze dominee was jarig en dit viert hij ieder jaar voor de hele gemeente in de zaal van de kerk.
Ik had nog een aardigheidje voor hem gemaakt.
In de kast kwam ik kadozakjes tegen die ik ooit eens gekocht had. Met papiertjes uit paperpad ~Vintage finds~ van Teresa Collins heb ik het gescrapt.
Tussen de klok van Tim Holtz heb ik een plaatje (GH3045) van Gerda's Hobbyshop geschoven.
De lord (LR0211) en de hoge bi (LR0262) zijn van Marianne Design.
Een tekst van Hero Arts op een labeltje gestempeld. 
Van de zijkant bezien.
Ook de achterkant is niet vergeten en hier heb ik ook de hoge bi nogmaals gebruikt.
Het zakje is dichtgestrikt met touw.
Zo is het een leuk kadootje geworden met lekkere chocola erin. 

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten