Welkom

vrijdag 18 januari 2013

Goede feestdagen

Hallo allemaal,

Alweer een kaart van mij. Ik was zo lekker bezig gisteren en dacht: waarom laat ik 'em ook niet hier zien?
Omdat het buiten echt winterweer is, heb ik vandaag een winterkaart!
Ik ben net zo veranderlijk als het weer ;-)
Maar van mij mag het lente worden...


Voor deze kaart heb ik meerdere creatables gebruikt: Anja's large oval LR0236, small oval van Petra LR0235, hulsttakken LR0244 en mini poinsetta LR0142.
Het plaatje is van een vintagevel (GH3022) van Gerda's Hobbyshop.
De tekst is (een gedeelte) van een clearstamp (CS0861) van Anja van Laar.
Als staandertje heb ik een (dubbel) driehoek gesneden en met een restje papier van Kaiserkraft bekleed.

Ook heb ik nog een nieuwtje. Er komen vandaag en morgen weer maar liefst 12 nieuwe vintagevellen bij!!!

Een fijne dag allemaal!

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten