Welkom

dinsdag 11 december 2012

Kerstkaart.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor een challenge een kerstkaart gemaakt. Deze wilde ik jullie ook graag laten zien.
De gebruikte materialen zijn:
-Scrappapier Kaisercraft
-Craftable klok Marianne Design
-Takjes en swirl Cheery Lynn Design
-Plaatje Gerda's Hobbyshop.
-Parelsterren, Ice Rhinestones, brad, seambinding en kant.
-Roosjes en scrapbloemen
Alle gebruikte materialen zijn te koop bij Gerda. Heb je ergens vragen over kun je haar altijd mailen.


Oh ja....nog even een reactie op de vorige blogpost. De plastic opbergbakjes zijn ideaal. Ik heb er al mijn scrapbloemen in zitten. Ook heb ik de losse steentjes, diversen parels en rhinestones erin opgeborgen. Zo heb ik veel beter overzicht en het staat nog erg leuk ook!! Ze zijn per 3 verkrijgbaar maar je kunt ze op elkaar stapelen. Deze staan ook op de website vermeld.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag. Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten