Welkom

woensdag 28 november 2012

Kerstkaarten, 3 stuks


Hallo Allemaal,
Eindelijk een aantal kaarten van mijn zijde . Sommige van jullie kennen mij wel.
Het maandpakket is van mijn hand en ik heb workshop gegeven in het vorige pand van Gerda’s  Hobbyshop.

Ik maak nog steeds met veel plezier kaarten
De volgende kaarten heb ik gemaakt met het 3D vel van Wekabo  nr. 824
Gebruikte mallen  van:
- Nellie Snellen  nr . MFD 018 en MFD 047
- Crealies nr.  12
Marianne Design LR0134 en LR0136
Nestabilitie’s  ronde schulp ,rondje en een ovaal
De borduurmal is van Chrissie 6001-1035 en het garen is van Sulky nr. 4107 (dikke klos).
Diversen soorten scrap papier , een bedel en een lintje.

 
Veel kijk- en freubelplezier en tot de volgende keer.

Groetjes,
Margret

Geen opmerkingen:

Een reactie posten