Welkom

dinsdag 20 juli 2010

Stoere jongenskaart



Hallo freubelaars,
Hier van mij nu ook een kaartje gemaakt met de Copics.
Het is super leuk om te doen als je bezig bent weet je van geen ophouden.
De ene keer stempelen en dan weer borduren dat zijn wel de
leuke kaarten om te maken,

De kaart is Color Core Harborside en het groene is Grassroots.
Het scrap is van Oliver trey/ver-2712 evan/ver-2701 sam/ver-2707
De tekst is van Kars de nieuwe tekststempel
Stempel van Gillian Roberts

De Copic's die ik gebruikt heb zijn,
Voor gezicht,handen en benen , E01 - E00 -E000
Wangen ,R20
T shirt ,C1
Schoenen en wieltjes, C3 - C5 - C7
Haar, E33 - E35 - E37
Broek en pet,BG91 - BG 93 - BG 95
Shirt en skatebord, YG 00 - YG 03 - YG 05

Nog een fijne avond,
Groetjes,
Jacomien

2 opmerkingen:

  1. hij is super leuk geworden,ik ben ook zo verslaafd aan copics hahaha.

    groetjes astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs gaaf kaartje. Mooie papiertjes, en erg mooi gekleurd met de copics. Zelf ben ik meer van het inkten met distress inkt maar dit vind ik erg leuk geworden.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen