Welkom

zondag 2 mei 2010

enjoy your birthday

Hallo allemaal,


Het duurde even voordat ik het allemaal door had hoe het werkte, maar nu kan ik mijn kaartjes op de blog krijgen. Gelukkig heeft manlief verstand van computers en kan ik mijn vragen bij hem kwijt als ik in de problemen kom.
Nu nog afwachten of het er op komt te staan zoals gepland!


Misschien ook nog wel even leuk om me voor te stellen?
Ik ben Ankeline Bouman en woon in Harderwijk. Ik maak al heel wat jaren kaarten met allerhande technieken. Ooit ben ik begonnen met origami en daar zijn steeds meer technieken bij gekomen.
Vanaf 1996 geef ik thuis cursus in het maken van kaarten. Hiermee ben ik begonnen toen het theezakjes vouwen zo'n rage was. Tegenwoordig maken we kaarten met 3d in combinatie met andere technieken.
Voor de beurzen, die Gerda organiseert, ontwerp ik scrapkaarten met 3d, die als pakket te koop zijn. Of je kan gezellig een kaart bij me maken op de workshop.

Het magnolia kaartje is gekleurd met copic stiften.
Het scrappapier komt niet zo goed uit op de foto. Als je de foto vergroot (door erop te klikken met je linker muisknop) zie je dat het papier dots heeft.

Gebruikte materialen:
- scrappapier is van Rayer small pink and green dots
- nestabilitie
- label Nellie Snellen (tekst gemaakt op de computer)
- vlindertje is gemaakt met een heel oud afstandsponsje
- diverse bloemen
- hotfix steentjes

Groetjes,
Ankeline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten