Welkom

maandag 31 mei 2010

Een echte 'meidenkaart'


Goedemorgen Allemaal,

Voor dit kaartje heb ik scrappapier gebruikt dat ik nog had liggen.
Zoals de meesten inmiddels weten ben ik erg blij met m'n airbrush,
ik gebruik hem veel voor achtergronden en het kleuren van bloemetjes.

Materialen:

- scrappapier Basic Grey, lemonade pink
- scrappapier Basic Grey, lemonade petals
- scrappapier Basic Grey, lemonade poppy field
- Nestabilities rond en rond schulp
- randpons van Martha Stewart, embroidered Floral
- stempel Heidi CC Designs
- Cuttlebug Die Vintage
- sprietjes, bloemetjes, plakparels en brad

Copics:
- gezicht, handen en benen E53,E00, E50, wangen E02
- jurk en laarzen R59, R32 en R20
- haar E37, E33 en E21
- bloemetjes YG00 en YG17

Groetjes,
Hillie

1 opmerking:

  1. Hallo Hillie,

    Het gaat je steeds beter af als ik het zo zie,
    en wat betreft de foto's geen dank zo help je elkaar toch,succes verder.

    Groetjes,
    Jacomien

    BeantwoordenVerwijderen